အေဖ့သုိ႔ အမွတ္တရ


ကၽြန္ေတာ့္ အေဖေတာ့ ဒီေန႔ကြယ္လြန္သြားရွာျပီ။လြန္ခဲ့တဲ့ လအနည္းေလာက္ကလည္း အေမ့ညီမ အေဒၚတစ္ေယာက္ကြယ္လြန္
ခဲ့ေသးတယ္။ဒါေပမဲ့ အဲဒီအခ်ိန္ေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္ကမိသားစုနဲ႔ အရမ္းေဝးကြာတဲ့ေနရာ တစ္ခုမွာ ေရာက္ေနခ့ဲေတာ့ ဘာမွလုပ္မေပးနိုင္
ခ့ဲဘူး။
ဒီလိုအခ်ိန္ေတြမွာ အၾကီးဆုံး သားတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ မိသားစုအနားမွာ ရွိေနသင့္တယ္လို႔ ထင္တာပဲ။ကၽြန္ေတာ္က လည္း အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ဘယ္လိုမွျပန္လို႔ မရေသးဘူး။အားလံုးအဆင္ေျပေျပ ျပီးဆုံးသြားပါေစလို႔ပဲ ဆုေတာင္းေနရံုကလြဲျပီး
ဘာမွမတတ္နိုင္ခဲ့ဘူးေပါ့ဗ်ာ။blogger တစ္ေယာက္ျဖစ္ေနေတာ့ ရင္ထဲရွိတာကို အမွတ္တရအေနနဲ႔ post ေလးေတာ့ တင္ထားခြင့္ ရတာေပါ့ဗ်ာ။

ကၽြန္ေတာ္ နိုင္ငံျခားကိုေရာက္ေနတာ ၅နွစ္ေက်ာ္ေနျပီ ကၽြန္ေတာ့္အေဖနဲ႔ ဖုန္း၂ခါပဲေျပာခဲ့ရတယ္။အြန္လိုင္းမွာလည္း မေတြ႔ခဲ့ရဘူး။အြန္လိုင္းမွာ အေမနဲ႔ေတာ့ တစ္ခါေတြ႔ရေသးတယ္။ညီ,ညီမေတြနဲ႔ေတာ့ အြန္လိုင္းမွာ အျမဲေတြ႔ေနရတယ္။
ခုအခ်ိန္ကစျပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို လမ္းညႊန္ဆုံမလမ္းျပမဲ့လူ ေထာက္ပ့ံအားေပးမဲ့သူ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မိသားစုရဲ႕ မဟာတံတိုင္းၾကီးျပိဳလဲသြားျပီ။
အေဖ့အတြက္ေတာ့ ေအးခ်မ္းရာ ေနရာတစ္ခုကို ေရာက္သြားမယ္လို႔ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ဘဝလမ္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ အေဖ့ေၾကာင့္ ဘယ္တုန္းကမွ မ်က္ႏွာမငယ္ခဲ့ရဘူး။အေဖက ဝန္ထမ္းဆိုေပမယ္ လာဘ္မစားတဲ့
အတြက္ လူအမ်ားေရွ႕မွာ ငါ့အေဖလာဘ္မစားဘူးကြလို႔ ရဲရဲတင္းတင္း ေျပာရဲခဲ့တဲ့အတြက္ အေဖ့ကိုအျမဲေက်ဇူးတင္ေနမွာပါ။ေငြေၾကးခ်မ္းသာတာထက္ ဂုဏ္သိကၡာကိုပဲ ကၽြန္ေတာ္လည္း တန္ဖိုးထားပါတယ္အေဖ.....
အေဖျဖစ္ေစ ခ်င္တဲ့အတိုင္း အမွန္တရားဖက္မွာအျမဲ ရွိေနမွာပါ.....
အေဖ့ရဲ စာအုပ္စင္ၾကီးကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကိုရင့္က်က္ ေစခဲ့ပါတယ္ အေဖ.....
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ေနာက္ကြယ္ကရပ္တည္ျပီး ယုံၾကည္မွုေတြကို ခိုင္ျမဲေစခဲ့တဲ့အေဖ.....
ေနာက္ပိုင္းကိစၥေတြကို စိတ္ခ်ျပီး သာသြားပါေတာ့အေဖ.....

လူဆုိတာ ေသမ်ဳိးေတြပါ၊ေမြးလာထဲက တစ္ေန႔ေသၾကရမွာ ဆုိေတာ့ဒါဟာအဆန္းေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ဒါေပမ့ဲ ကၽြန္ေတာ့္အေဖ ေသခါနီးမွာ စိတ္မွေျဖာင့္ရဲ႕လား။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မိသားစုအေပၚ တာဝန္ေက်ခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ အေဖ ေကာင္းရာသုကတိလားပါေစ။တစ္ေန႔ေန႔မွာ ကၽြန္ေတာ္လည္း အေဖ့ေနာက္ လိုက္ခဲ့ရမွာပါ။
ဘာပဲဲဲျဖစ္ျဖစ္ တကယ္ေတြးၾကည့္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မိသားစုအတြက္ အစားထိုးမရတဲ့ဆံုး႐ႈံးမႈေပါ့ဗ်ာ.....



2 comments

Make A Comment
top